16
Tue, Apr
0 New Articles

Korte-Polisial

KRALENDIJK - Alrededor di 1.30 or di atardi di djárason, 12 di febrüari, a drenta keho di kiebro den un kas situá na Kaya Kokolishi. Entre 10 or di mainta i 1 or di mèrdia, deskonosínan a bai ku un televishon, un ‘Xbox’ i un par di lus nobo di plafòn.

Den oranan trempan anochi di djárason 12 di febrüari, a detené un hòmber di inisial M.S.W. di 19 aña en konekshon ku insulto di un ámtenar den funshon ora a par’e pa kontrol. A hiba e outo dje sospechoso warda di polis, pa ward’e.

Algu mas lat riba e mesun anochi, a drenta keho di kiebro den kas situá na Kaya Jupiter. Entre 6 or di atardi i 8 or di anochi, deskonosínan a bai ku un tas di lomba kolo blou/pretu di marka Eastpak, un tas di skouder ku kontenido, dos telefòn di marka Samsung, modèl Galaxy S9 i un oloshi pa sambuyá di marka Aqualung.

Entre 2 or ii 3 or di atardi di djaweps 13 di febrüari, deskonosínan a bai ku un tas di lomba ku kontenido for di un outo ku tabata stashoná na e sitio di sambuyá Wayaka, den Washington Park. E outo no tabata na lòk.

Riba e mesun dia a drenta keho di ladronisia di un kabritu. Esaki a tuma lugá na un kunuku situá na Kaminda di Lac.

Riba djárason 12 i djaweps 13 di febrüari, a tene kontrolnan di tráfiko na Kaya Korona. Riba djárason 12 di febrüari a kontrolá un total di 18 vehíkulo, di kua 1 a haña un prosès verbal pa korementu sin reibeweis bálido. Riba djaweps 13 di febrüari a kontrolá un total di 96 vehíkulo, for di kua 12 a haña un prosès verbal pa korementu sin reibeweis i seguro bálido. Aspirantenan a ehekutá e kontrolnan aki komo parti di nan studio.